Zwrot/Wymiana/Reklamacja

I. Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Jeżeli chcesz zareklamować towar, poinformuj nas telefonicznie lub pisemnie poprzez e mail załączając zdjęcia wadliwego produktu. Jeśli potwierdzimy konieczność odesłania produktu postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wydrukuj, wypełnij formularz reklamacji, 
dołącz go do przesyłki oraz prześlij e-mailem na sklep@surfoteka.pl

3. Odesłanie produktu
Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wypełniony dokument zwrotu towaru lub oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu,  numeru zamówienia oraz dane niezbędne do dokonania przelewu (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia oraz numer konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot).

4. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

5. 
Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Surfoteka.pl

ADRES: ul. Mickiewicza 47 (wejście od ul. Stelmaszczyka 19 prowadzącej na molo)

JASTARNIA 84-140 Półwysep Helski

EMAIL: sklep@surfoteka.pl

TEL. Sklep: +48 519 022 155

TEL. Adam: +48 603 404 480

Nie przyjmujemy zwrotów do Paczkomatów!


6. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.


 II. Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wydrukuj i wypełnij niezbędny formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Surfoteka.pl

ADRES: ul. Mickiewicza 47 (wejście od ul. Stelmaszczyka 19 prowadzącej na molo)

JASTARNIA 84-140 Półwysep Helski

EMAIL: sklep@surfoteka.pl

TEL. Sklep: +48 519 022 155

TEL. Adam: +48 603 404 480

Nie przyjmujemy zwrotów do Paczkomatów!

Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wypełniony dokument zwrotu towaru lub oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu,  numeru zamówienia oraz dane niezbędne do dokonania przelewu (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia oraz numer konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot). 

UWAGA!

  • Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  • Rezygnacja z części produktów z zamówienia, która pomniejsza wartość zamówienia poniżej kwoty kwalifikującej się do darmowej dostawy powoduję naliczenie kosztów wysyłki, która będzie potrącona od kwoty zwrotu danych produktów.
  • Zwroty pieniędzy dokonywane są wyłącznie na rachunki bankowe.
  • Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  • Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.
  • Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.

 Regulamin sklepu: https://surfoteka.pl/regulamin

III. Wymiana towaru
  1. Klientom przysługuje prawo wymiany danego towaru na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
  2. Koszty przesyłki w obie strony ponosi klient.
  3. Koszt wysyłki na terenie Polski wymienionego towaru wynosi od 19 zł w zależności od gabarytu paczki.
  4. W przypadku wymian realizowanych za granicę koszty przesyłki naliczane są indywidualnie dla każdego przypadku.
  5. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani przesyłek wysłanych za pobraniem.
  6. Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.
  7. Wymiana zostanie zrealizowana w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki przez sklep.

    Surfoteka.pl

    ADRES: ul. Mickiewicza 47 (wejście od ul. Stelmaszczyka 19 prowadzącej na molo)

    JASTARNIA 84-140 Półwysep Helski

    EMAIL: sklep@surfoteka.pl

    TEL. Sklep: +48 519 022 155

    TEL. Adam: +48 603 404 480

    Nie przyjmujemy zwrotów do Paczkomatów!


    Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wypełniony dokument zwrotu towaru lub oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu,  numeru zamówienia oraz dane niezbędne do dokonania wymiany oraz ewentualnego przelewu (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia oraz numer konta, na jaki ma zostać dokonany zwrot ewentualnej różnicy z tytułu wymiany produktu na tańszy). 

    formularz zwrotu

do góry