wyszukiwarka zaawansowana
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Jeżeli chcesz zareklamować towar, poinformuj nast telefonicznie lub pisemnie

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, 
dołącz go do przesyłki oraz prześlij e-mailem na sklep@surfoteka.pl

3. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

UWAGA! W przypadku odesłania produktu z darmową wysyłką przy zwrocie potrącamy koszt wysyłki. 

4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Surfoteka
Hestii 3
81-731 Sopot
+48519022155

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Surfoteka
Hestii 3
81-731 Sopot
+48519022155

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry