Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Jeżeli chcesz zareklamować towar, poinformuj nas telefonicznie lub pisemnie poprzez e mail załączając zdjęcia wadliwego produktu. Jeśli potwierdzimy konieczność odesłania produktu postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wydrukuj, wypełnij formularz reklamacji, 
dołącz go do przesyłki oraz prześlij e-mailem na sklep@surfoteka.pl

3. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/paragonu zakupu.

UWAGA! W przypadku odesłania produktu z darmową wysyłką przy zwrocie potrącamy koszt wysyłki. 

4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Surfoteka.pl 
ul. Hestii 3

81-731 Sopot 
tel. 519 022 155

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wydrukuj i wypełnij niezbędny formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Surfoteka.pl 
ul. Hestii 3

81-731 Sopot 
tel. 519 022 155


Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 
do góry