
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Jeżeli chcesz zareklamować towar, poinformuj nas telefonicznie lub pisemnie poprzez e mail załączając zdjęcia wadliwego produktu. Jeśli potwierdzimy konieczność odesłania produktu postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wydrukuj, wypełnij formularz reklamacji, dołącz go do przesyłki oraz prześlij e-mailem na sklep@surfoteka.pl
3. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/paragonu zakupu.
UWAGA! W przypadku odesłania produktu z darmową wysyłką przy zwrocie potrącamy koszt wysyłki.
4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Surfoteka.pl
ul. Hestii 3
81-731 Sopot
tel. 519 022 155
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wydrukuj i wypełnij niezbędny formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Surfoteka.pl
ul. Hestii 3
81-731 Sopot
tel. 519 022 155
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.